U posljednjih 20 godina, osim uspjeha Tesle i brzog rasta kineskih proizvođača, malo je bilo velikih priča o uspjehu u autoindustriji.
Autoindustrija se suočava s raznim izazovima, ali postoje iznimke poput Dacie, koja je postala glavni igrač na evropskom tržištu automobila i bitan dio globalnih planova francuskog proizvođača, piše Klix.
Dacia je od 2004. godine, kada je lansiran model Logan, prošla kroz transformaciju koja joj je omogućila postizanje iznimno dobrih prodajnih rezultata. Prošle godine Dacia je prodala više od 650.000 automobila u regijama u kojima posluje, a uz modele koji se prodaju pod znakom Renaulta, brojka prodatih automobila se približila 950.000. Sandero je postao najprodavaniji automobil u Evropi ove godine.
Sada se Citroen priprema da postane sličan uspješan igrač kao Dacia. Citroen je predstavio četvrtu generaciju modela C3, koji je konceptualno sličan Dacijinom bestselleru Sandero Stepway. C3 je zamišljen kao “globalni” automobil koji će se svidjeti tržištima u razvoju i razvijenim tržištima poput Evrope, uz niže troškove proizvodnje i konačnu cijenu.
Citroen je također predstavio drugu generaciju modela C3 Aircross, veći B-SUV s 7 sjedišta i nižom cijenom. Ova vozila su dio plana C-Cubed koji ima za cilj da Citroen postane globalnija i pristupačnija marka automobila. Također, Citroen je predstavio novi C5 Aircross Concept koji je sličan Daciji Bigster, te novi C4 koji će ciljati na tržište na kojem se nalazi Duster.
Ovaj novi pristup Citroena predstavlja veliki test na tržištu, posebno u Francuskoj i Evropi. Postati “nova Dacia” u Evropi može biti mudar, ali i rizičan potez, upozoravaju analitičari.
Unatoč dugogodišnjoj historiji, imidžu i tehnološkom napretku, Citroen ima mogućnost ponuditi bolje automobile od Dacie po svojoj formuli. Međutim, promjena strategije s ciljem veće prodaje i zarade nosi određene rizike, kao što je moguće odbijanje kupaca.
Francuski brend ima sve predispozicije za uspjeh, ali je važno da nova strategija donese rezultate, a ne promašaje. U konačnici, uspjeh Citroena u postizanju sličnog uspjeha kao Dacia mogao bi označiti novu eru u autoindustriji.