Sajam IFTM Top Resa, održan u Parizu, ponovo je bio centar svjetske turističke industrije. Ova prestižna manifestacija, najveća te vrste u Evropi, pruža jedinstvenu platformu za povezivanje i saradnju među profesionalcima i poslovnim subjektima koji oblikuju budućnost globalnog turizma. Bosna i Hercegovina, predstavljena kroz Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja i Turističku zajednicu Tuzlanskog kantona, u saradnji sa Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, zabilježila je zapažen nastup, ističući svoju raznoliku ponudu i potencijal kao destinacije za različite oblike turizma – od odmorišnog do MICE i grupnog turizma.

IFTM Top Resa 2024 okupio je više od 200 predstavnika destinacija1.700 turističkih brendova i 34.000 profesionalaca iz sektora turizma iz cijelog svijeta. Tokom sajma, predstavljena je cjelokupna turistička ponuda Tuzlanskog kantona, s ciljem promocije naše zemlje kao sigurne i atraktivne destinacije koja može da ponudi različita turistička iskustva.

Prezentacija turističkih potencijala Tuzlanskog kantona na sajmu IFTM Top Resa imala za cilj privući pažnju ključnih turističkih agencija i turoperatora, koji čine značajan dio izlagača i posjetitelja ovog prestižnog događaja. Fokusirali smo se na privlačenje turista iz Francuske i zapadne Evrope, pružajući im priliku da otkriju jedinstvene pejzaže našeg kraja”, rekla nam je Dželmina Huremović, pomoćnica ministra za trgovinu i turizam pri Ministarstvu trgovine, turizma i saobraćaja TK.

Sajam je pratilo više od 900 medijskih profesionalaca, čime je osigurana značajna medijska promocija na međunarodnom nivou. Jedan od ključnih fokusa sajma bila je digitalizacija i održivi razvoj u turizmu, s posebnim naglaskom na odgovorno poslovanje i smanjenje negativnog uticaja turizma na životnu sredinu. Kroz 90 stručnih panela, posjetitelji su imali priliku čuti o trendovima i izazovima s kojima se suočava globalna turistička scena. 

Značajan porast broja turista u Tuzlanskom kantonu, posebno iz Švicarske, Njemačke, Turske ali i Kine, Kanade i SAD-a, što jasno pokazuje da smo na dobrom putu. Zabilježeno je povećanje od više od 6,6% u dolascima i 2,6% noćenjima u odnosu na prethodnu sezonu, a tome je svakako doprinijela i eksterna promocija postojeće ponude, poput posjete starom gradu Srebrenik ili Panonskim jezerima, koja su ove godine oborila rekord. Tuzlanski kanton postaje sve prepoznatljiviji kao destinacija koja nudi autentična iskustva,  dodala je Huremović, naglašavajući očekivani dalji rast zahvaljujući pojačanom interesu i promociji na stranim tržištima.

Tokom ove trodnevne poslovne manifestacije, organizovani su brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja i avio kompanijama. Sajamski štand Bosne i Hercegovine posjetila je i ambasadorica Bosne i Hercegovine u Francuskoj, Nataša Kondić, čime je dodatno potvrđena važnost i značaj ovog događaja na međunarodnom nivou.

Podijeli
Exit mobile version