Vilsonovo šetalište u Sarajevu od jučer krase grudnjaci postavljeni duž staze, u sklopu jedinstvene emotivne postavke koja nosi snažnu poruku podrške ženama oboljelim od raka dojke.

Akciju je organizovala kompanija Alma Ras u saradnji sa svojim vjernim kupcima, prikupivši preko 2000 grudnjaka kao simbole snage, nade i ljubavi.

Alma Ras, kompanija koja većinski zapošljava žene i brine o njima, uvijek je stavljala ženu u središte svog poslovanja. Kroz donaciju od 27.000 KM udruženju Think Pink, pružili su podršku ženama u borbi protiv raka dojke. Posebnost ove kampanje je uključivanje kupaca Alma Ras, koji su kroz kupovinu artikala iz linije “Podrška koju volim” i donaciju svojih grudnjaka postali glas solidarnosti i podrške.

Nermina Kadrić, marketing menadžerica kompanije Alma Ras, izrazila je ponos zbog stvaranja emotivne postavke podrške ženama oboljelim od karcinoma dojke, ističući važnost zajedništva i brige jednih za druge. Nela Hasić, regionalna direktorica organizacije Think Pink, zahvalila je kompaniji na partnerstvu koje traje tokom cijele godine.

Postavka će biti izložena do 15. oktobra, dok će izdvajanje 1 KM iz linije “Podrška koju volim” trajati do kraja godine, nastavljajući širiti poruku podrške i solidarnosti prema ženama u borbi protiv raka dojke.

Podijeli
Exit mobile version